پایان نامه ارشد رشته تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی: نقش حمایت اجتماعی در نحوه گذراندن اوقات فراغت با تأکید بر فعالیت بدنی در پسران جوان شهر یزد |
استاد مشاور:
دکتر احمد ترک فر
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده 1
فصل اول. 2
1-1- مقدمه. 3
1-2- بیان مسأله تحقیق.. 4
1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق.. 6
1-4- اهداف تحقیق.. 8
1-4-1- هدف کلی.. 8
1-4-2- اهداف ویژه 8
1-5- فرضیه های تحقیق.. 9
1-5-1- فرضیه اصلی.. 9
1-5-2- فرضیه های فرعی.. 9
1-6- سؤال های تحقیق.. 10
1-7- پیش فرض های تحقیق.. 10
1-8- تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه های تحقیق.. 11
1-8-1- حمایت اجتماعی.. 11
1-8-2- فعالیت بدنی در اوقات فراغت… 11
فصل دوم. 12
مقدمه. 13
2-1- اوقات فراغت… 13
2-1-1- دیدگاه های اوقات فراغت… 29
2-1-2- کارکردهای اوقات فراغت… 31
2-2- فعالیت بدنی و ورزش در اوقات فراغت… 37
2-3- حمایت اجتماعی.. 42
2-4- پیشینه تحقیق.. 50
فصل سوم. 59
مقدمه. 60
3-1- روش پژوهش… 60
3-2- جامعه آماری.. 60
3-3- شیوه برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 61
3-4- شیوة جمع آوری اطلاعات… 61
3-5- ابزار اندازه گیری تحقیق.. 61
3-6- پایایی و روایی ابزار اندازه گیری.. 62
3-7- روشهای تجزیه و تحلیل داده ها 62
3-8- محدودیت های تحقیق.. 62
3-8-1- محدودیت های اعمال شده توسط محقق.. 62
3-8-2- محدودیت های خارج از کنترل محقق: 63
3-9- ملاحظات اخلاقی تحقیق.. 63
فصل چهارم. 64
مقدمه. 65
4-1- تحلیل توصیفی داده ها 65
4-1-1- توصیف آزمودنی ها بر حسب مدرک تحصیلی.. 65
4-1-2- توصیف آزمودنی ها بر حسب سن.. 66
4-1-3- توصیف آزمودنی ها بر حسب تعداد افراد خانواده 67
4-1-4- توصیف اعضایی از خانواده که ورزش می کنند. 68
4-1-5- توصیف آزمودنی ها بر حسب میزان فعالیت ورزشی در اوقات فراغت… 69
4-1-6- توصیف آزمودنی ها بر حسب میزان ساعات صرف شده جهت فعالیت ورزشی در اوقات فراغت در یک ماه گذشته. 69
4-1-7- توصیف آزمودنی ها با توجه به میزان فعالیت ورزشی در یک ماه گذشته. 70
4-2- تحلیل استنباطی داده های تحقیق.. 71
فصل پنجم. 78
مقدمه. 79
5-1- یافته های پژوهش… 79
5-2- بحث و بررسی.. 80
5-3- پیشنهادات… 82
5-3-1- پیشنهادهای کاربردی.. 82
5-3-2- پیشنهادهای پژوهشی.. 83
منابع. 84
منابع فارسی.. 85
منابع غیر فارسی.. 91
پیوست ها 97
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 4-1: فراوانی مطلق و فراوانی درصدی برای متغیر مدرک تحصیلی.. 57
جدول 4-2: فراوانی مطلق و فراوانی درصدی برای متغیر گروه سنی.. 58
جدول 4-3: فراوانی مطلق و فراوانی درصدی برای متغیر تعداد افراد خانواده 59
جدول 4-4: فراوانی مطلق و فراوانی درصدی برای متغیر افراد ورزشکار خانواده 60
جدول 4-5: فراوانی مطلق و فراوانی درصدی برای متغیر میزان فعالیت ورزشی در اوقات فراغت… 61
جدول 4-6: فراوانی مطلق و فراوانی درصدی برای متغیر میزان فعالیت ورزشی در اوقات فراغت… 62
جدول 4-7: فراوانی مطلق و فراوانی درصدی برای متغیر فعالیت ورزشی.. 63
جدول4-8 : نتایج آزمون مقایسه میانگین متغیر حمایت والدین در دو گروه 65
جدول4-9: نتایج آزمون مقایسه میانگین متغیر حمایت دوستان در دو گروه 65
جدول 4-10: نتایج آزمون کای اسکوئر برای بررسی مدل لجستیک… 66
جدول 4-11 : نتایج تشکیل مدل رگرسیون لجستیک برای متغیرهای حمایت عاطفی، حمایت اطلاعاتی و حمایت مادی دوستان. 66
جدول 4-12: نتایج آزمون کای اسکوئر برای بررسی مدل لجستیک… 67
جدول 4-13 : نتایج تشکیل مدل رگرسیون لجستیک برای متغیرهای حمایت عاطفی، حمایت اطلاعاتی و حمایت مادی والدین.. 68
جدول 4-14 : نتایج تشکیل مدل رگرسیون لجستیک برای متغیرهای حمایت عاطفی، حمایت اطلاعاتی و حمایت مادی والدین.. 68
جدول 4-15: نتایج آزمون کای اسکوئر برای بررسی مدل لجستیک… 69
جدول 4-16 : نتایج تشکیل مدل رگرسیون لجستیک برای متغیرهای حمایت عاطفی، حمایت اطلاعاتی و حمایت مادی دوستان. 69
جدول 4-17 : نتایج تشکیل مدل رگرسیون لجستیک برای متغیرهای حمایت عاطفی، حمایت اطلاعاتی و حمایت مادی والدین.. 70
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار4-1 : فراوانی درصدی برای متغیر مدرک تحصیلی.. 65
نمودار 4-2: فراوانی درصدی برای متغیر گروه سنی.. 66
نمودار 4-3 : فراوانی درصدی برای متغیر تعداد افراد خانواده 67
نمودار4-4: فراوانی درصدی برای متغیر افراد ورزشکار خانواده 68
نمودار4-5: فراوانی درصدی برای متغیر میزان فعالیت ورزشی در اوقات فراغت… 69
نمودار 4-6: فراوانی درصدی برای متغیر میزان فعالیت ورزشی در اوقات فراغت در یک ماه گذشته. 70
نمودار4-7: فراوانی درصدی برای متغیر فعالیت ورزشی.. 71
چکیده
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1398-07-14] [ 06:02:00 ب.ظ ]
|