پایان نامه ها با موضوع “آسیب شناسی استراتژی فروش “ 


 در این صفحه لیست پایان نامه های کارشناسی ارشد درباره آسیب شناسی استراتژی فروش درج شده اند.  شما می توانید از محتوای منابع داخل این پایان نامه ها  در پروپوزال ، گزارش سمینار ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه خودتان استفاده نمایید.


/>

 

 فهرست و فصل اول همه پایان نامه های مربوط به موضوع آسیب شناسی استراتژی فروش

و دیگر موضوعات در سایت به صورت رایگان در دسترس است

تا قبل از خرید پایان نامه کاملا با محتویات آن آشنا شوید

 

پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A( مدیریت دولتی گرایش سیستمهای اطلاعاتی عنوان :  مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی  (۷p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش  ویژه برند   ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک […]

پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین ­المللی کیش طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت     پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشتهMBA  گرایش استراتژیک بهمن ماه ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی   پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)   عنوان: بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خرده فروشی های پوشاک شهر تهران)   زمستان […]

پایان نامه فهم استراتژی های کارکنان برای تخریب مدیران

   متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده:  مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت دولتی گرایش: مدیریت منابع انسانی عنوان پایان نامه: فهم استراتژی های کارکنان برای تخریب مدیران اردیبهشت۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه […]

پایان نامه تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی    موضوع:  تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران) استاد مشاور: جناب آقای دکتر ابراهیمی بهمن ماه ۱۳۹۲ […]

پایان نامه طراحی و تدوین استراتژی های مناسب برای محصولات موسیقایی ایرانی با رویکرد صادرات با بهره گرفتن از تکنیکSWOT

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نام دانشگاه : موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (رشته مدیریت صنعتی-گرایش مالی) موضوع : طراحی و تدوین استراتژی های مناسب برای  محصولات موسیقایی ایرانی با رویکرد صادرات با بهره گرفتن از تکنیکSWOT   و  الویت بندی استرتژی ها با تکنیک تصمیم گیری چند معیاره […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اقتصادی و اداری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع: شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط به منظور بقا در شرایط رکود اقتصادی به روش FANP استاد مشاور: دکتر: دکتر میثم شیر خدایی […]

پایان نامه تأثیر نقش منابع و قابلیت ها در تحقق استراتژی های بازاریابی محیطی هتل در اصفهان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت، اقتصاد وحسابداری پایان نامه  برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی گروه علوم انسانی عنوان پایان نامه: تأثیر نقش منابع و قابلیت ها در تحقق استراتژی های بازاریابی محیطی هتل در اصفهان آبان ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما […]

دانلود پایان نامه ارشد:آسیب شناسی مدیریت پژوهشی در شرکت ملی حفاری ایران

مدیریت پژوهش یکی از مهمترین مدیریتها در سازمانها و موسسات تحقیقاتی است و در واقع برای اینکه سازمانها بتوانند در صحنه رقابت بین المللی دوام بیاورند باید به تحقیق و پژوهش بپردازند. اما پیاده سازی موفقیت آمیز این استراتژی مستلزم این است که عوامل مختلف همچون نیاز سنجی پژوهشی،برنامه ریزی پژوهشی، تامین منابع پژوهشی، نظارت پژوهشی، استفاده از نتایج پژوهشی، حمایت پژوهشی، فرهنگ سازمانی،سازمان دهی پژوهشی دارای ویژگیهای خاصی بوده و از انسجام و هماهنگی لازم برخوردار باشند وجود شکاف و ناهماهنگی در بین این عوامل مانع پیاده سازی موفقیت آمیز استراتژی مدیریت پژوهش خواهد شد. در این پژوهش به بررسی ۸ عامل کلیدی(نیاز سنجی پژوهشی،برنامه ریزی پژوهشی، تامین منابع پژوهشی، نظارت پژوهشی، استفاده از نتایج پژوهشی، حمایت پژوهشی، فرهنگ سازمانی،سازمان دهی پژوهشی)در ارتباط با مدیریت پژوهش پرداخته شده و ارتباط آنها با مدیریت پژوهش مورد بررسی قرار گرفت. تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده نشان می دهد که رابطه معناداری بین این عوامل و مدیریت پژوهش وجود دارد بنابراین برای پیاده سازی موفقیت آمیز مدیریت پژوهش باید همه این عوامل را مورد توجه قرار داد و وضعیت آنها را شناسایی و تحلیل شود.

پایان نامه های کارشناسی ارشد سایت سبز فایل-قسمت ۱۶

اینها لیست عناوین پایان نامه هایی است که در حال انتشار آنها بر روی سایت هستیم.(همگی پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد) البته شاید وقتی شما این صفحه را می خوانید پایان نامه مورد نظر شما در سایت درج شده باشد . برای پیدا کردن پایان نامه مورد نظرتان از قسمت جستجوی سایت که در بالای […]

عناوین پایان نامه های کارشناسی ارشد سایت سبز فایل -قسمت ۱۵

اینها لیست عناوین پایان نامه هایی است که در حال انتشار آنها بر روی سایت هستیم.(همگی پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد) البته شاید وقتی شما این صفحه را می خوانید پایان نامه مورد نظر شما در سایت درج شده باشد . برای پیدا کردن پایان نامه مورد نظرتان از قسمت جستجوی سایت که در بالای […]

پایان نامه های کارشناسی ارشد سایت سبز فایل-قسمت ۱۳

اینها لیست عناوین پایان نامه هایی است که در حال انتشار آنها بر روی سایت هستیم.(همگی پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد) البته شاید وقتی شما این صفحه را می خوانید پایان نامه مورد نظر شما در سایت درج شده باشد . برای پیدا کردن پایان نامه مورد نظرتان از قسمت جستجوی سایت که در […]




موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...