دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته کشاورزی عنوان:مروری بر تاثیر آلاینده های کشاورزی بر آبزیان
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته کشاورزی با عنوان : مروری بر تاثیر آلاینده های کشاورزی بر آبزیان
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی مهندسی محیط زیست با عنوان : مدلسازی و شبیه سازی فیلتر بیولوژیکی برای حذف آلاینده های آلی در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود […]
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی محیط زیست با عنوان : بررسی روش های بیولوژیکی برای حذف آلاینده ها (Bioremediation) در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید […]
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی با عنوان : بررسی روشهای بیولوژیکی برای حذف آلاینده ها در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
در دنیای کنونی موتورهای احتراق داخلی متداول ترین وسیله ی تولید توان، به خصوص در مقیاس کوچک، محسوب می شوند. این موتورها به دو دسته ی عمده ی اشتعال جرقه ای و اشتعال تراکمی تقسیم بندی می گردند. در عصر حاضر بیشتر تلاش محققان موتور به منظور کاهش آلایندگی و افزایش کارایی این گونه موتورها است. پایان نامه ی حاضر بر روی موتور دیزل فورد ۸/۱ لیتر انجام شده است. این کار با مدل سازی عددی (CFD) این موتور و تطبیق آن با مدل تجربی شروع می شود. سپس تأثیر تغییر در شرایط اولیه ی جرم سوخت پاشش شده و دمای اولیه ی محفظه ی احتراق بر روی برخی از پارامترهای عملکردی موتور نظیر فشار موثر متوسط اندیکه (IMEP)، مصرف سوخت مخصوص اندیکه (ISFC)، و گشتاور اندیکه (IT) و نیز پارامترهای دیگری چون فشار محفظه و نرخ آزاد شدن گرما مورد بررسی قرار می گیرند. در ادامه تاثیر همین تغییرات بر روی پارامترهای آلایندگی موتور مثل NOx و soot بررسی شده و در آخر کانتورهای مربوط به دما، نسبت جرمی و نسبت هم ارزی تحلیل خواهند شد. در کار حاضر سعی شد تا پارامترها در سه دور موتور مختلف بررسی گردند. هرکدام از این دور موتورها را در شرایط اولیه ی شش جرم متفاوت، و هر یکی در پنج دمای اولیه ی مختلف محفظه ی احتراق بررسی شدند. پس از به دست آوردن نتایج، و در طی نگارش متن پایان نامه، انبوهی از داده ها به دست آمدند. بنا را بر اختصار گذاشته و نتایج فقط با یک دور موتور، پنج جرم سوخت پاشش شده ی اولیه ی مختلف و پنج دمای اولیه ی متفاوت محفظه ی احتراق ارائه شدند. نتیجه اینکه با کاهش دمای اولیه ی محفظه ی احتراق IMEP و IT روندی افزایشی داشته و ISFC روندی کاهشی دارد. ضمن اینکه اثر کاهش جرم سوخت پاشش شده بر روی IMEP و IT اثری افزایشی است.
دانلود پایان نامهکارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمرانگرایش مهندسی محیط زیست با عنوان:شناسایی منابع آلاینده برای تدوین یک سیستم پایش آبهای سطحی و زیرزمینی توسط مدل BASINS
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت عنوان : «بررسی تأثیر افزایش قیمت حامل های انرژی بر صنعت سیمان» (مطالعۀ موردی: شرکت سیمان آبیک) پاییز ۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج […]
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران دانشگـــاه آزاد اسلامــــی واحد استهبان پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی مهندسی عمران/ مهندسی آب عنــــــوان : بررسی اثرات تغییر اقلیم بر منحنی فرمان بهرهبرداری سدها (مطالعه ی موردی سد دز) ســـــرمـــای ۱۳۹۲ برای رعایت حریم […]