پایان نامه ها با موضوع “بازاریابی صنایع کوچک “ 


 در این صفحه لیست پایان نامه های کارشناسی ارشد درباره بازاریابی صنایع کوچک درج شده اند.  شما می توانید از محتوای منابع داخل این پایان نامه ها  در پروپوزال ، گزارش سمینار ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه خودتان استفاده نمایید.


/>

 

 فهرست و فصل اول همه پایان نامه های مربوط به موضوع بازاریابی صنایع کوچک

و دیگر موضوعات در سایت به صورت رایگان در دسترس است

تا قبل از خرید پایان نامه کاملا با محتویات آن آشنا شوید

 

پایان نامه تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک و چالشهای آن مورد مطالعه:شهرک صنعتی شهرستان  دورود

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد کرمانشاه پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی   عنوان: تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک و چالشهای آن مورد مطالعه:شهرک صنعتی شهرستان  دورود   ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]

پایان نامه تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی  واحد کرمانشاه پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی عنوان: تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک و چالشهای آن مورد مطالعه:شهرک صنعتی شهرستان  دورود ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه […]

پایان نامه تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایرانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات عنوان تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایرانی بهمن ۱۳۹۳   (در فایل دانلودی نام نویسنده و […]

پایان نامه بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیت­های بازاریابی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد گروه مدیریت   پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  گرایش بازاریابی بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به  قابلیت­های بازاریابی   شهریور۱۳۹۰     (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]

پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه­های کوچک و متوسط (SME) در صنعت نرم افزاری ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه علوم اقتصادی           دانشکده مدیریت نهادهای اقتصادی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته­MBA  گرایش بازاریابی شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بنگاه­های کوچک و متوسط (SME)    در صنعت نرم افزاری ایران استاد مشاور: دکتر محمد جامعی مقدم بهمن  ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]

پایان نامه نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت اجرایی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت اجرایی عنوان فارسی نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی (مورد مطالعه : شرکت های کوچک و متوسط صنعت لاستیک و پلاستیک  استان […]

پایان نامه شناسایی و ارائه عوامل تاثیر گذار در بکارگیری تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط در ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتی عنوان : شناسایی و ارائه عوامل تاثیر گذار در بکارگیری تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط در ایران (مطالعه موردی موسسات کوچک و متوسط […]

پایان نامه شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان : شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی (مورد مطالعه: کارخانه موادغذایی تهران گوار) استاد مشاور: دکتر محمدتقی امینی تابستان۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام […]

پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی  عنوان: رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو (مطالعه­­ی موردی: مصرف کنندگان منسوجات با الیاف نانویی) استاد  مشاور: دکتر احمد زنده دل بهمن ماه ۱۳۹۱ (در […]

پایان نامه بررسی رابطه بین فن­آوری اطلاعات بازاریابی و استرتژی های رقابتی در بانک های دولتی شهر کرمانشاه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده علوم انسانی گروه علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) عنوان: بررسی رابطه بین فن­آوری اطلاعات بازاریابی و استرتژی های رقابتی در بانک های دولتی شهر کرمانشاه شهریور ۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]

پایان نامه بررسی رابطه بین سبک های تصمیم گیری و مزیت رقابتی در صنایع کوچک و متوسط استان اردبیل

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  واحد گرمی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی گرایش  مدیریت  بازاریابی و صادرات عنوان بررسی رابطه بین سبک های تصمیم گیری و مزیت رقابتی در صنایع کوچک و متوسط استان اردبیل استاد مشاور دکتر حبیب ابراهیم پور بهار […]

پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با بهره گرفتن از تحلیل فازی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با بهره گرفتن از تحلیل فازی استاد مشاور دکتر میلاد جاسمی زرگانی تابستان ۱۳۹۳ (در […]

پایان نامه  بررسی ورودی­ ها و خروجی­های موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکت­های کوچک و متوسط شهر کرمانشاه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت                          دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه                              دانشکده تحصیلات تک                               گروه مدیریت بازرگانی (M.A.) پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ” گرایش بازاریابی”  عنوان:  بررسی ورودی­ها و خروجی­های موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکت­های کوچک و متوسط شهر کرمانشاه  شهریور ۹۴ (در فایل […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت،اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد  رشته : مدیریت MBA گروه : MBA عنوان پایان نامه : بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک استاد مشاور : دکتر محمد […]

پایان نامه بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه شیخ بهایی دانشکده مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه:هتل­های منتخب شهر اصفهان) دکتر هادی تیموری شهریور ماه ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه […]

پایان نامه شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­کارگیری بازار الکترونیکی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  (گرایش بازاریابی بین­الملل) موضوع : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­های کوچک و متوسط در به­کارگیری بازار الکترونیکی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمد­رضا کریمی علویجه شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اقتصادی و اداری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع: شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط به منظور بقا در شرایط رکود اقتصادی به روش FANP استاد مشاور: دکتر: دکتر میثم شیر خدایی […]

پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نام دانشکده: دانشگاه ارشاد دماوند   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)   موضوع : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)   استاد مشاور: جناب […]

پایان نامه بررسی نقش فرهنگ یادگیری پویا بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط برای شروع فعالیت در بازار خارجی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی … دانشکده مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته کارافرینی عنوان پایان نامه : بررسی نقش فرهنگ یادگیری پویا بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط برای شروع فعالیت در بازار خارجی (مورد مطالعه: صنایع غذایی)   استاد مشاور دکتر سید فرید […]

پایان نامه بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  رشته مدیریت  عنوان  بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]

پایان نامه نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانک های ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانک های ایران (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها […]

پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد   پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(بازاریابی بین الملل)   حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)       بهمن ماه ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]



موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...