دانلود پایان نامه استراتژی کارامد |
خرید پایان نامه ارشد : رویکردهای توانمندسازی
رویکردهای توانمندسازی مفهوم توانمندسازی در دو دهه اخیر مورد توجه صاحبنظران علم مدیریت و سازمان قرار داشته است. بررسی ادبیات موضوع حاکی از آن است که توانمندسازی منابع انسانی از سه رویکرد ارتباطی، انگیزشی و شناختی به شرح زیر مورد مطالعه قرار گرفته است: رویکرد ارتباطی[۱] (مکانیکی[۲]) : اکثر دستاندرکاران مدیریت نسبت به توانمندسازی دیدگاه […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره کالاهای معاف از مالیات [۱]
معافیت مالیاتی برای بعضی کالاها و در بعضی مکانها مانند مناطق ازاد تجاری قابل اجراست . این معافیت مالیاتی موجب کاهش قیمتها در این مناطق و در قبال بعضی از این کالاها شده و همین موجب جذب بسیاری از گردشگران به این مناطق می گردد . برخی از افراد به مقصدهای خاصی سفر می […]
پایان نامه با موضوع بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری
۲-۴-۹- بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری گرچه مطالعات گذشته نشانگر پیشرفت چشمگیری در تفهیم اهمیت روابط مبتنی بر مشارکت و همیاری میان خریداران و فروشندگان بوده است، (بری[۱]، ۲۰۰۴؛ کراسبی[۲]، ۱۹۹۰؛ دایر[۳]، ۱۹۸۷؛ مورگان و هانت[۴]، ۱۹۹۴؛ پالمر[۵]، ۲۰۰۰؛ شت[۶] و همکاران ۱۹۹۵). ولی دو سؤال همچنان بی پاسخ مانده است: مدیریت روابط […]
پایان نامه مدیریت در مورد : انواع کلی ریسک در زنجیره تأمین
مسئولیت مدیریت زنجیره تأمین گردش کالا از تأمین کنندگان اولیه به مشتریان نهایی است. ریسک زنجیره تأمین به صورت هر رویدادی که ممکن است بر این گردش تأثیر گذارد و گردش برنامه ریزی شده کالا را مختل کند ظاهر میشود(واترز،۲۰۰۷: ۷). این ریسکها ( ریسکهای زنجیره تأمین ) ممکن است مانع تحویل کالاها، موجب تأخیر […]
دانلود پایان نامه درباره تعاریف سرمایه فکری
تعاریف سرمایه فکری سرمایه فکری شامل همه فرایندها و داراییهایی است که بصورت معمولی و سنتی در ترازنامه نشان داده نمیشود و همچنین شامل آن دسته از دارایی های نامشهود مانند علایم تجاری یا مارک تجاری و حق امتیاز است که روش های حسابداری مدرن آنها را در نظر میگیرند(Roos, 1997). سرمایه فکری مجموعه ای […]
منابع پایان نامه و مقاله در مورد تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری
تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری راه های بسیاری برای بازاریابان وجود دارد که میتوان انتظار داشت که بر روی حفظ مشتری و وفاداری مشتریان تاثیر گذار باشد.بنسل، تیلور و جیمز (۲۰۰۵) معتقدند که تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری می تواند کیفیت خدمات،درک قیمت،ارزش ادرک شده توسط مشتری و گزینه دلربایی باشد.تسنگ (۲۰۰۷) میگوید که این […]
پایان نامه مدیریت : موانع بالقوه فناوری در زمینه تسهیم دانش
موانع بالقوه فناوری در زمینه تسهیم دانش ناسازگاری سیستمهای فناوری اطلاعات با فرایندهای موجود در سازمان: در این خصوص که فناوریهای اطلاعات به میزان زیادی بر کاهش موانع تاثیرات رسمی تاثیر دارند؛ شکی نیست. لذا لازم است که یک سازمان زیرساختی یکپارچه فراهم کند که انواع مختلف تاثیرات را پشتیبانی کند (گلد و همکاران ۲۰۰۱). […]
پایان نامه مدیریت در مورد وظائف مدیریت یکپارچه شهری و شهرداریها:
وظائف مدیریت یکپارچه شهری و شهرداریها: صرفنظر از اینکه شهرداریهای مختلف در نقاط متفاوت جهان چه وظائفی را به انجام می رسانند اصولاً سیر تحولی جوامع ایفای وظائف و تعقیب اهداف خاصی را برای مدیریت شهری بطور عام و شهرداری بطور خاص الزامی نموده یا حداقل مورد توجه و تاکید قرار داده است. این اهداف […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : خصوصیسازی[۱] و رابطه آن با فساد
خصوصیسازی و رابطه آن با فساد یکی از راه های اثربخش در جهت محدودساختن انحصارات دولتی، تشویق مردم برای مشارکت در فعالیتهای اقتصادی جامعه و تصمیمگیریهای سیاسی مبتنی بر مردمسالاری، افزایش تولید و کارائی، بهرهوری بالاتر سرمایه، گسترش رقابت مبتنی بر مکانیزم بازار، جلوگیری از دخالت مسئولان سیاسی کشور در شرکتهای دولتی وفساد مالی مربوط […]
پایان نامه مدیریت درباره
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-03-19] [ 02:14:00 ق.ظ ]
|