دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی |
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر کودکان
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر کودکان
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : استفاده از تبلیغات تلویزیونی در بخش خدمات
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : استفاده از تبلیغات تلویزیونی در بخش خدمات
دانلود کامل پایان نامه ارشد: بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف كنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی «M.A» گرایش :بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف كنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو
دانلود پایان نامه ارشد : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف كنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف كنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو
دانلود پایان نامه ارشد : تحلیل محتوای برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی در برنامه های راهنمایی و رانندگی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : علوم ارتباطات عنوان : تحلیل محتوای برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی در برنامه های راهنمایی و رانندگی
پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشتهMBA گرایش استراتژیک بهمن ماه 1391 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : […]
پایان نامه ارزیابی اثر بخشی تبلیغات در شرکت های خدماتی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی فارابی تحصیلات تکمیلی مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی گرایش مدیریت استراتژیک ارزیابی اثر بخشی تبلیغات در شرکت های خدماتی (مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب استان تهران) استاد مشاور دکتر حامد علوی آبان 1389 (در فایل دانلودی […]
پایان نامه تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین الملل
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل (M.A) عنوان: تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین الملل بهار 94 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال […]
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : نگرش مصرف کننده در خرید اینترنتی و جنبه های تبلیغات وب
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : نگرش مصرف کننده در خرید اینترنتی و جنبه های تبلیغات وب
دانلود مقاله رایگان مدیریت با موضوع : تبلیغات تجاری
دانلود مقاله رایگان مدیریت با موضوع : تبلیغات تجاری
دانلود پایان نامه ارشد:بررسی و اولویت بندی روش های تبلیغاتی موثر در جذب گردشگران خارجی به ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد
دانلود پایان نامه ارشد: تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)
گرایش : جغرافیا و بر نامه ریزی گردشگری عنوان : تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)
پایان نامه ارشد:بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس
دانلود پایان نامه:امکان سنجی و ارائه طرح سامانۀ تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص
امروزه نقش مؤثر بازاریابی و تبلیغات در موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. تبلیغات از طریق ابزارهای سیار پدیده ای است که با گسترش نفوذ فناوری سیار در میان جوامع، ظهور کرده است. در این میان پیام کوتاه به عنوان ابزاری با سطح پوشش بالا و هزینۀ پایین، پتانسیل خوبی برای انجام تبلیغات هدفمند و برقراری ارتباط یک به یک با مخاطبان در جهت حفظ مشتریهای فعلی و افزایش وفاداری آنها به شرکت دارد. در این پژوهش با توجه به فاکتورهای مؤثر بر پذیرش تبلیغات از طریق پیامک توسط مردم طبق تحقیقات پیشین، و همچنین توجه به انتظارات فعلی مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی، مدلی برای استقبال مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی ارائه شده و بر اساس این مدل سامانهای برای تبلیغات مؤثر از طریق پیام کوتاه طراحی شده است. ارزیابیها نشان میدهد که هم مردم و هم شرکتها نگرش مثبتی نسبت به سامانۀ تبلیغاتی پیشنهاد شده برای تبلیغات از طریق پیامک دارند. از خصوصیات این سامانه می توان مبتنی بر اجازه بودن و عدم ایجاد رنجش برای مخاطب، کنترلپذیری تبلیغات، شخصی سازی پیامها، وجود شرایط تشویقی برای کاربران و شناسایی مشتریان بالقوۀ شرکت ها را نام برد.
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه: تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش : مدیریت بیمه عنوان : تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی با عنوان : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: امکان سنجی و ارائه طرح سامانه تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
دانلود پایان نامه ارشد درباره تبلیغات و بازاریابی فروش
دانلود متن کامل پایان نامه تبلیغات و بازاریابی فروش
پایان نامه بررسی نشانه شناسی آثار سینمایی ابراهیم حاتمی کیا
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، گروه علوم ارتباطات اجتماعی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی“M.A“ عنوان: بررسی نشانه شناسی آثار سینمایی ابراهیم حاتمی کیا استاد مشاور: دکتر افسانه مظفری تابستان 1390 (در […]
پایان نامه بررسی جامعه شناختی الگوهای غذایی خانواده در شهر کرمان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی بخش علوم اجتماعی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی گرایش محض بررسی جامعه شناختی الگوهای غذایی خانواده در شهر کرمان (مورد مطالعه: مقایسه زنان شاغل و خانه دار) استاد مشاور : دکتر سعیده گروسی بهمن […]
پایان نامه بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش داخلی عنوان: بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی(مطالعه موردی: شرکت های خدماتی و تولیدی شهر کرمانشاه) شهریور 1394 (در فایل دانلودی […]
پایان نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت و حسابداری مرکز تهران- ری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران فروردین 94 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]
راهبری نوشتهها
برای دانلود فایل متن کامل این پایان نامه ها روی عکس زیر کلیک کنید
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1398-05-30] [ 11:43:00 ب.ظ ]
|