پایان نامه : مدلهای فراگرد ارتباط

۱- بر اساس گفته میلر « ارتبا طات فرآیندی پویا است که زیر بنای بقا ، رشد ، تحولات تمام سیستم های زنده در سازمان است ، یکی از سیستم های حیاتی انسان و سازمان که توسط آن انسان و سازمانها و ارگانهای داخلی خود را باهم مرتبط می سازند »[۱]. ۲- بر اساس گفته […]

پایان نامه رشته مدیریت در مورد : محرک­های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری

۲-۴-۳- محرک­های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری الف- محرک­های درون سازمانی رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده است. از نقطه نظر اقتصادی، سازمان­ها می­دانند که حفظ مشتری ارزان‌تر از یافتن مشتری جدید است. آمارها نیز این مسأله را تایید می­نماید. براساس قانون پارتو ۲۰% مشتریان ۸۰% سودآوری را ایجاد می­ کنند. در بازارهای […]

پایان نامه مدیریت : تحولات بازاریابی در دهه‌های اخیر

۲-۲- تحولات بازاریابی در دهه‌های اخیر با گسترش رقابت در دنیای امروز تغییرات اساسی در محیط کسب و کار رخ داده که از پیامدهای این تغییرات می‌توان به افزایش قدرت انتخاب مشتریان از یک سو و بی ثباتی بازارها از سوی دیگر اشاره نمود، شرایط جدید اقتصادی موازنه عرضه و تقاضا را در تجارت جهانی […]

دانلود پایان نامه مدیریت : مدل‌های جسورانه

۲مدل‌های جسورانه کهن در کتاب خود سه مدل رهبری را مورد بحث قرار می‌دهد. اول مدیر بعنوان یک تکنیسین و دوم مدیر بعنوان رهبر ارکستر که این مدل از مفروضات جسورانه ناشی می‌شوند. سوم مدیر بعنوان توسعه دهنده. مفهوم مدلهای جسورانه در نظر وی چنین است: مدیران آمریکایی تصورات جسورانه‌ای را درباره رهبری در سر […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد فعالیت­های بازاریابی برای ورود به بازارهای جدید

فعالیت­های بازاریابی برای ورود به بازارهای جدید فعالیت­های بازاریابی برای ورود به بازار جدید، شامل تحقیق بازاریابی، توسعه یا اصلاح کالا، توزیع و عملیات ترفیع فروش است. هر یک از این فعالیت­ها متأثر از سطح اقتصادی فعالیت­ها و حداقل تلاش بازاریابی است. شرکت قبل از ورود به بازار جدید، باید سرمایه­گذاری لازم را برای شناخت […]

آدرس سایت برای متن کامل پایان نامه ها

 

پایان نامه رشته مدیریت : ویژگی های سازمان های نوآور

ویژگی های سازمان های نوآور ساختار سازمانی خلاق: یکی از مهمترین عوامل تسهیل و تقویت خلاقیت و نوآوری در سازمان ساختار مناسب و تشکیلات متناسب با اهداف است. ساختار سازمانی راه و شیوه ای است که به وسیله آن فعالیت های سازمانی، تقسیم سازماندهی و هماهنگ می شوند. سازمان ها ساختارهایی را به وجود می […]

پایان نامه مدیریت درباره : ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل های ارائه شده

ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل های ارائه شده ۲-۲-۴-۱ ابعاد سرمایه فکری براساس مدل ادوینسون و مالون این دو پژوهشگر اجزاء متشکله سرمایه های فکری را اینگونه تعریف کرده اند: سرمایه انسانی HC: به میزان ارزش، مهارتها و تجاربی که افراد در سازمانها دارا می باشند اطلاق می گردد. می باشد. سرمایه ساختاری: شامل […]

خرید پایان نامه : بانکداری با استفاده از کامپیوترهای خانگی

مقایسه ویژگی‏های بانکداری الکترونیک و سنتی آنچه حائز اهمیت است ویژگی فعال و آینده‏نگر خصوصیات بانکداری الکترونیک در مقایسه با بانکداری‏ سنتی است.بانکداری سنتی بیشتر با یک دید محافظه کارانه‏ سعی دارد به شیوه‏های مختلف،هزینه‏ های بانک را کاهش‏ دهد.در صورتی که بانکداری الکترونیک ضمن ارائه جامع‏ فناوری اتوماسیون پشت باجه در دهه ۱۹۶۰ رواج […]

پایان نامه : بررسی بازارهای خرده فروشی بنزین در کانادا

بر اساس سرشماری ملی بنگاه های خرده فروشی ۲۰۰۶ که توسط شرکتMJ اروین و همکاران انجام شده بود، تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۱۳۷۷۲،۲۰۰۶ جایگاه خرده فروشی بنزین در کانادا مشغول به فعالیت بوده اند( تقریبا ۲/۴ خروجی به ازای هر ۱۰ نفر) این تعداد نسبت به جایگاه های سال ۱۹۹۰ ( که تقریبا ۲۲ […]

پایان نامه مدیریت درباره : فرضیه ترکیب توزیع­ها MDH:

مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطه ­مند مدیریت ارتباط با مشتری[۱] جهت جمع­آوری سریع اطلاعات مشتری، شناسایی با ارزش­ترین مشتریان در طول زمان، و افزایش

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...