پایان نامه جرأت ورزی |
دانلود وجوه اشتراک الگوهای مختلف هوش هیجانی
وجوه اشتراک الگوهای مختلف هوش هیجانی بار- اٌن(۱۹۹۶)، سالووی و مایر(۱۹۹۰) وچرنیس وگلمن(۲۰۰۰) به اتفاق( به طور مستقیم وغیر مستقیم) بیان کرده اند که هوش هیجانی مستلزم هوش های درون فردی و بین فردی به گونه توأمان است. اگرچه مؤلفان مختلف برجنبه های گوناگون هوش هیجانی تأکید ورزیده اند همچنان که یونگ (۱۹۹۶) خاطر نشان […]
مقاله الگوهای نظری هوش هیجانی
الگوهای نظری هوش هیجانی تحقیق درگستره هوش هیجانی در دو شاهراه اصلی درجریان است(مایروکوپ، ۲۰۰۰). الف) الگوهای آمیخته، توانش صلاحیت اجتماعی که درآن هوش هیجانی با دیگر مهارت ها وخصیصه ها درهم آمیخته شده اند. ب) الگوهای توانایی، که درآن هوش هیجانی به منزله هوش به انضمام هیجان است. شایان ذکر است که به سبب […]
خودناتوانسازی تحصیلی
خودناتوانسازی تحصیلی اخیراً پژوهشگران به موضوع استفاده دانش آموزان و دانشجویان از راهبردهای خودناتوانسازی در زمینه آموزشگاه علاقهمند شده اند، به نظر میرسد که برخی دانش آموزان، آگاهانه و عمداً تلاش نمیکنند، مطالعه خود را به آخرین لحظه موکول می کنند، شب قبل از امتحان را به بطالت میگذرانند و یا از دیگر راهبردهای خودناتوانسازی […]
پایان نامه : مهارت های زندگی
مهارت های زندگی درباره مؤلفه های مهارتهای زندگی ، فهرستِ تعریف شده ای وجود ندارد. سازمانها و نظریه پردازان دیدگاه های مختلفی دارند و مهارتهای متفاوتی را جزء مهارتهای زندگی لحاظ کرده اند . یونیسف ( ۲۰۰۳ ) در آخرین طبقه بندی خود از مهارتهای زندگی سه طبقه کلی همراه با زیر طبقات آن را […]
دانلود مقاله ابعاد هراس اجتماعی
۲-۱۳-۱: اساس نظری نظریهپردازان مدرن هیجان، ترس را از اضطراب متمایز می کنند. همانطور که در زیر بحث خواهیم کرد، افراد دارای هراس اجتماعی، به نظر میرسد که بر اساس این نوع پاسخ متفاوت باشند. ترس، یک پاسخ هشداردهنده ابتدایی به ارائه خطر است که با برانگیختگی نیرومند و تمایلات عمل مشخص میشود. در مقابل، […]
دانلود مقاله و پایان نامه : روشهای تدریس مهارتهای زندگی
روش های تدریس مهارتهای زندگی آموزش مهارتهای زندگی آموزشی فعال[۱] و مبتنی بر تجربه است. در یادگیری منفعل معلم فقط انتقال دهنده اطلاعات به دانش آموزان و دانش آموزان فقط گیرنده اطلاعات هستند. در حالی که در آموزش مهارتهای زندگی معلم و دانش آموز در یک فرایند پویای یادگیری شرکت میکنند (سازمان جهانی بهداشت،۱۳۷۹،ص۲۸). مطالعات […]
رشته روانشناسی : وضعیت مصرف مواد مخدر در ایران
در ایران رتبهی نخست مصرف مواد از آن ایپوئیدهاست که شایع ترین مادهی مورد مصرف آنها نیز تریاک است که شایعترین نوع مصرف نیز کشیدن و سپس خوردن است. بنا به گزارش ستاد مبارزه با مواد اپیوئیدی کشور مصرف کنندگان مواد اپیوئیدی تا انتهای سال ۱۳۸۳ حدود ۵/۴ میلیون نفر بودهاند. جابهجایی مصرف به سمت […]
تعاریف فرسودگی و فرسودگی ورزشی – روانشناسی ورزشی
تعاریف فرسودگی و فرسودگی ورزشی – روانشناسی ورزشی رایجترین تعریف از فرسودگی شغلی را ماسلاچ و جکسون[۱] ارائه نمودهاند: فرسودگی شغلی سندرمی روانشناختی شامل خستگی عاطفی، مسخ شخصیت و کاهش موفقیت فردی است. خستگی عاطفی به ازبینرفتن منابع هیجانی یا تخلیه توان روحی اطلاق میشود. مسخ شخصیت، تمایلات بدبینانه و پاسخ منفی به اشخاصی است
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1399-03-18] [ 11:57:00 ب.ظ ]
|