پایان نامه درباره ارزش کالا |
قواعد گمرکی ارزشگذاری کالا در حقوق ایران و قواعد حاکم بر سازمان تجارت جهانی تابستان 1394 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]
پایان نامه تعیین رابطه بین ارزش افزوده اقتصادی و سرمایه در گردش
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت (واحد کاشان) دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه حسابداری پایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری عنوان: تعیین رابطه بین ارزش افزوده اقتصادی و سرمایه در گردش در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تابستان 1393 […]
پایان نامه رابطه ی میان سرمایه ی فکری و ارزش بازار
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) دانشکدهی علوم اجتماعی رساله جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد حسابداری عنوان: بررسی رابطه میان سرمایهی فکری و ارزش بازار و عملکرد مالی مهرماه 1390 تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه ارزیابی تاثیر ارزش افزوده اقتصادی بر بازده داریی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری گرایش محض عنوان ارزیابی تاثیر ارزش افزوده اقتصادی بر بازده داریی و بازده حقوق صاحبان سهام ماه وسال تابستان 1393 […]
پایان نامه زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرمانشاه گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد و بهره وری در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه زمستان 1393 تکه هایی از متن پایان […]
پایان نامه تاثیر رقابت در بازار محصول بر ارزش افزوده سهام
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق عنوان تاثیر رقابت در بازار محصول بر ارزش افزوده سهام شرکت های خودرو ساز پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پاییز 1392 تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است […]
پایان نامه بررسی عوامل تاثیر گذار بر رقابتی بودن مناقصات کالا
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.A” رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بین الملل) عنوان: بررسی عوامل تاثیر گذار بر رقابتی بودن مناقصات کالا در شرکت ملی گاز ایران (با رویکرد مناقصات الکترونیکی) […]
پایان نامه تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناس ارشد رشته مدیریت بازرگانی – داخلی عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند با روش تحلیل معادلات ساختاری اسفند 1393 تکه […]
پایان نامه تأثیر ارزش خالص دارایی در بازده صندوق سرمایه گذاری
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی (M .A) عنوان : بررسی تأثیر ارزش خالص دارایی در بازده صندوقهای سرمایهگذاری تابستان 1392 تکه هایی از متن […]
پایان نامه بررسی مبانی حقوقی و فرآیندهای اجرایی مالیات بر ارزش افزوده در حقوق مالیاتی ایران
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق عمومی عنوان: بررسی مبانی حقوقی و فرآیندهای اجرایی مالیات بر ارزش افزوده در حقوق مالیاتی ایران زمستان 1392 تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال […]
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی عنوان پایان نامه: تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد […]
پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران شهریور 1390 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تمایل واردکنندگان به استفاده از روش پرداخت اعتبار اسنادی در بیع بین المللی کالا
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل مــــوضــــوع : بررسی عوامل موثر بر تمایل واردکنندگان به استفاده از روش پرداخت اعتبار اسنادی در بیع بین المللی کالا تابستان 1390 (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه تأثیر کارایی سرمایه فکری روی عملکرد مالی و ارزش بازار شرکتها
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد ((MA)) رشته حسابداری عنوان پایان نامه: تأثیر کارایی سرمایه فکری روی عملکرد مالی و ارزش بازار شرکتها استاد مشاور: جناب اقای دکتر یونس بادآورنهندی سال تحصیلی1390-1391 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]
پایان نامه نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش (مورد مطالعه: شعب و نمایندگیهای شرکت سهامی بیمه ایران، تبریز) استادان مشاور دکتر […]
پایان نامه شناسایی عوامل مرتبط با انتخاب یک کارگزاری از کارگزاریهای بورس کالای ایران توسط مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: شناسایی عوامل مرتبط با انتخاب یک کارگزاری از کارگزاریهای بورس کالای ایران توسط مشتریان استاد مشاور: جناب آقای دکتر حسن زارعی متین […]
پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرّس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه دورهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بینالملل تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند: صنعت لبنیات-شیر بهمن 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از […]
پایان نامه تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) مدیریت بازرگانی-گرایش بین الملل عنوان تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی(مورد مطالعه : بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران) زمستان 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان […]
پایان نامه تاثیر ارزش درک شده بر پیشبرد فروش در نمایندگان فروش محصولات شرکت صبا باتری در شهر تهران با بهره گرفتن از مدل لاپیر
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گروه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان تحقیق: تاثیر ارزش درک شده بر پیشبرد فروش در نمایندگان فروش محصولات شرکت صبا باتری در شهر تهران با بهره گرفتن از مدل لاپیر زمستان 93 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه […]
پایان نامه بررسی موانع اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات- دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی- گرایش مالیM.A)) بررسی موانع اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده حوزه مورد مطالعه: استان تهران استاد مشاور: دکتـر غلامرضا حیدری کرد زنگنه سال تحصیلی 1390-1391 (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه بررسی تأثیر مالیات بر ارزش افزوده بر روند درآمدهای مالیاتی دولت
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی (M.A) گرایش: مالی عنوان: بررسی تأثیر مالیات بر ارزش افزوده بر روند درآمدهای مالیاتی دولت (مطالعه موردی: استان یزد) استاد مشاور: دکتر سعید اسلامی سال تحصیلی 1394-1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]
پایان نامه بررسی تأثیر عوامل سازمانی و فردی بر ارزش ویژه برند داخلی شرکت
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده : مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی –بازاریابی بین الملل بررسی تأثیر عوامل سازمانی و فردی بر ارزش ویژه برند داخلی شرکت ، مورد مطالعه شعب بانک های خصوصی کرج استاد مشاور: دکتر سید حمید خداداد حسینی […]
پایان نامه بررسی تاثیر تجربه خدمت، ارزش ویژه رابطه و ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان هتلهای شهر یزد
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش: عنوان: بررسی تاثیر تجربه خدمت، ارزش ویژه رابطه و ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان هتلهای شهر یزد سال تحصیلی 1394-1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از […]
پایان نامه بررسی فقهی حقوقی ضمانت بانک مرکزی در کاهش ارزش پول
دانشگاه قم دانشکده الهیات ومعارف اسلامی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فقه و مبانی حقوق عنوان : بررسی فقهی حقوقی ضمانت بانک مرکزی در کاهش ارزش پول استاد مشاور : جناب آقای دکتر نصرالله خلیلی تیرتاشی مهر 1391 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه […]
پایان نامه رابطه ارزشی اطلاعات حسابداری محافظه کارانه و غیر محافظه کارانه
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری دانشکده اقتصاد مدیریت گروه حسابداری پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حسابداری رابطه ارزشی اطلاعات حسابداری محافظه کارانه و غیر محافظه کارانه استاد مشاور: دکتر مهدی بهار مقد شهریور ماه 1389 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی […]
پایان نامه بررسی ارتباط بین ارزش بازار نهفته داراییها و تصمیمات سرمایه گذاری ذینفعان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری گروه حسابداری پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حسابداری بررسی ارتباط بین ارزش بازار نهفته داراییها و تصمیمات سرمایه گذاری ذینفعان استاد مشاور : دکتر احمد خدامیپور آبان 89 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی […]
پایان نامه تأثیر آموزههای اسلامی بر کاهش عدمتقارن اطلاعات در بازار کالا
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد دانشکده علوم اداری واقتصادی گروه اقتصاد پایاننامهی کارشناسی ارشد تأثیر آموزههای اسلامی بر کاهش عدمتقارن اطلاعات در بازار کالا اساتید مشاور: دکتر علیرضا پویا حجه الاسلام سیدمهدی نریمانی زمان آبادی دی ماه 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(MA) گرایش: مالی موضوع بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر استاد مشاور: سرکار خانم نیلوفر ایمان خان […]
پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدرشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بین الملل عنوان: بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: رستورانهای شهر رشت) استاد […]
پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در شرکت های دانش بنیان
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1398-04-17] [ 11:22:00 ق.ظ ]
|