پایان نامه مدیریت : نقش آرم‌های تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت

نقش آرم‌های تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت این تحقیق، نشان می‌دهد که اثر مثبت آرم تجاری بر تعهد مشتری به نشان تجاری و عملکرد شرکت، برخلاف آن گونه که تا کنون درک شده، تنها از تقویت بازشناسی برند به دست نمی­آید، بلکه ابتدا از طریق تسهیل توضیح هویت شخصی مشتری که منافع عملکردی برند […]

مقاله (پایان نامه) : مراحل تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی

مراحل تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی ۱- تولید ایده: مهم‌ترین دستاورد پژوهش، «تولید ایده[۱]» است. نخستین پرسشی که مطرح می‌شود آنست که «ایده» را چگونه باید تولید کرد؟ راه‌های متعددی برای تحقق این هدف در بنگاه‌های اقتصادی وجود دارد. فرض کنیم که ما در صدد تولید کالای جدیدی هستیم که نظیر آن در بازار وجود ندارد. مراکز […]

پایان نامه مدیریت درباره : اهمیت کیفیت خدمات -افزایش انتظارات مشتریان

۲-۱- اهمیت کیفیت خدمات تمایل به ارائه خدمات با کیفیت نقش مهمی در صنایع خدماتی نظیر خدمات بیمه ای، بانکی و … ایفا می نماید چرا که کیفیت خدمات برای بقا و سود آوری سازمان امری حیاتی در اغلب صنایع خدماتی به شمار می رود. فیلیپ و همکاران (۱۹۹۳) در تحقیقات خود به این نتیجه […]

پایان نامه مدیریت : مبنا نقدی تعدیل شده

مبنا نقدی تعدیل شده مبنای نقدی تعدیل شده یک روش حسابداری است که به روش حسابداری نقدی شباهت زیادی دارد . درآمدها در مبنای نقدی تعدیل شده و مانند مبنای نقدی فقط در زمان وصول وجه شناسایی و در دفاتر ثبت می شوند ، لذا این دو مبنا در مورد درآمدها مشابه هم عمل می […]

تأثیر سازمان بر پرداخت

تأثیر سازمان بر پرداخت قبل از اخذ تصمیم در مورد پرداخت باید عوامل متعددی در داخل سازمان مورد ملاحظه قرار گیرد، از جمله این عوامل می‌توان اهداف و راهبردهای سازمان، سیاست‌ها، فرهنگ و نوع کاری را که باید صورت گیرد و همچنین نوع مهارت‌های مورد نیاز برای انجام کار و چگونگی عملکرد کارکنان را نام […]

آدرس سایت برای متن کامل پایان نامه ها

 

دانلود پایان نامه مدیریت درباره جنبه مشتری[۱]:

جنبه مشتری[۱]: مقصود از این جنبه برگزیدن بخش‎هایی از بازار و مشتریان برای رقابت توسط واحدهای تجاری است. مدیران باید اصلی‎ترین معیارها را برای دستیابی موفقت‎آمیز به این بخشها تعیین کنند. برطبق نظر «نورتون» و «کاپلان» این معیارها اصلی شامل رضایت مشتری، حفظ مشتری، درخواست‎های جدید مشتری و قابلیت سودآوری مشتری و سهم بازار و […]

خرید اینترنتی فایل پایان نامه مدیریت : مدل‎های ارزیابی تعالی سازمانی[۱]:

مدل‎های ارزیابی تعالی سازمانی[۱]: تغییرات سریع در آستانه قرن بیست و یکم که در نهایت، نقش دولت ها را از تصدی‎گری به نقش‎های هدایتی و ارشادی تبدیل نمود، سبب شد تا اینکه سازمان‎ها با نگاهی کاملاً متفاوت از قبل به محیط داخلی و خارجی خود نگریسته و با توجه به فرهنگ رقابت‎پذیری و وضع قوانینی […]

پایان نامه مدیریت در مورد : انعطاف پذیری استراتژیک

انعطاف پذیری استراتژیک سازگاری و سرعت، برای موفقیت در محیط‌های کسب و کار با تغییرات سریع و پیچیده، حیاتی است. سرعت یکی از جنبه‌های سازگاری است که اغلب به عنوان شاخصی برای موفقیت در محیط‌های آشوبناک (یعنی پیچیده و به سرعت در حال تغییر) بر آن تأکید می‌شود. سرعت و تنوع دو موضوع اصلی در […]

پایان نامه مدلها و روشهای اندازه گیری سرمایه فکری

مدلها و روش های اندازه گیری سرمایه فکری با بررسی تاریخچه موجود در زمینه سرمایه های فکری، می توانیم شیوه های اندازه گیری موجود برای IC را که به نحو بهتری از عهده این کار برآمدند در چهار مقوله اصلی زیر قرار دهیم: الف-مستقیم (DIC) ب– شیوه های کارت امتیازدهی (SCM) ج – سرمایه گذاری […]

خرید اینترنتی فایل تحقیق : نسبت سرمایه اجتماعی بادیگرانواع سرمایه

تئوری منابع اجتماعی نان لین با طرح این تئوری مشخصاً این مسئله را مطرح کرد که پیوند‌های موجود در شبکه بدون وجود منابع داخل آن کارآمد نمی‌باشد و دست‌یابی به منابع اجتماعی و

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...