پایان نامه ، پروژه ، پروپوزال ترجیحات مشتریان |
پایان نامه مدیریت : عوامل موثر بر انتظارات مشتریان
۱-۱-۱- عوامل موثر بر انتظارات مشتریان برای اینکه بتوان بر انتظارات مشتریان به نحوی موثر مدیریت کنند ابتدا باید به روش های علمی نسبت به شناخت انتظارات و منشاء و عوامل موثر آن اقدام نماید. نتایج تحقیقات حاکی است به طور کلی انتظارات مشتریان از دو منبع ناشی میشود: الف. نیازهای شخصی: به حالات روحی […]
پایان نامه مدیریت در مورد مشتری کلیدی
مشتری کلیدی تعریف مفهومی بازاریابی رابطه مند:بازاریابی رابطه مند عبارت است از مجموعه روش های اتخاذ شده توسط شرکت با هدف حفظ و توسعه ارتباطات سودمند با مشتری برای منتفع شدن هر دو طرف درگیر دررابطه[سفیانیان۱۳۸۴] مشتری کلیدی:تعریف مشتری کلیدی تعریفی نسبی است وبه صنعت وسازمان موردنظربستگی دارد.دراینجا تعریف مشتری کلیدی از دید بانک کشاورزی […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : عوامل مؤثر بر بازارگرایی
عوامل مؤثر بر بازارگرایی پیشزمینهها و عوامل مؤثر بر بازارگرایی، عوامل سازمانیای هستند که باعث استقرار مفهوم بازاریابی و یا مانع آن میشوند. این عوامل عبارتند از: عوامل مربوط به مدیریت عالی[۱]، پویائیهای بینبخشی[۲] و سیستمهای سازمانی۳. مدیریت عالی: مدیریت عالی به عنوان یکی از مهمترین عوامل ترغیبکننده بازارگرایی در سازمانها محسوب میشود. وبستر (۱۹۸۸) […]
پایان نامه مدیریت درباره وفاداری به برند
وفاداری به برند وفاداری به برند را میتواند میزان نگرش مثبتی که یک مشتری نسبت به یک برند دارد تعریف نمود. به عبارت دیگر میزان پایبندی وی به محصول و قصد خرید آینده وی . در حقیقت وفاداری ، تعهد به تکرار خرید در آینده میباشد. آتیلگان در بین ابعاد مختلف ارزش ویژه برند […]
پایان نامه بازاریابی سبز
مصرفکنندگان سبز: مصرفکنندگان سبز افرادی هستند که خیلی در مورد محیط طبیعی نگراناند و خرید و رفتارهای مصرفیشان را به منظور حمایت از محیط از طریق خرید محصولاتی که از نظر محیطی سالماند اصلاح میکنند. تولید سبز: تولید با بهره گرفتن از فناوریهایی که آلودگی را محدود و یا حذف میکنند و یا […]
فروش پایان نامه : وفاداری به برند (Brand Loyalty)
وفاداری به برند (Brand Loyalty) بیانگر میزان ترجیحات مشتریان نسبت به یک برند در مقایسه با نزدیکترین رقیب میباشد . این موضوع ریشه در ارزیابی مشتریان نسبت به میزان توان برند در تامین نیازهای آنها میباشد . وفاداری به برند میتواند خود یک
مزیت رقابتی و مانعی جهت ورود رقبا بهبازار باشد.(آکر،۱۹۹۶) […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : مدل اینتربرند[۱]
مدل اینتربرند اینتربرند، شرکت انگلیسی مشاوره برندینگ، از رویکردی بسیار متفاوت جهت شناسایی بهترین برندهای دنیا استفاده کرد.در این مدل، در آغاز، پانصد برند بر اساس ۷ معیار مورد بررسی قرار گرفتندAaker, 1996)). ۱٫رهبری[۲]: برندی که رهبری بخشی از بازار را به عهده دارد، از برندهای دوم، سوم و… قوی تر و دارای ثبات […]
پایان نامه مدیریت : اجزاء سازنده مدیریت ارتباط با مشتری
ژیوگاس و کیرسی، مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری را به صورت جدول ۵-۲ بر میشمارند. جدول ۲-۶: مزایای ECRM (ژیوگاس و کیرسی، ۲۰۰۴) الف:فواید ملموس ب:فواید ناملموس افزایش درآمد و سودآوری افزایش رضایت با مشتری اجرای سریعتر ایجاد تبلیغات دهان به دهان کاهش هزینههای داخلی بهبود خدمات به مشتری بهره وری بالاتر نیروی […]
پایان نامه رشته مدیریت در مورد : محرکهای توجه به مدیریت ارتباط با مشتری
۲-۴-۳- محرکهای توجه به مدیریت ارتباط با مشتری الف- محرکهای درون سازمانی رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده است. از نقطه نظر اقتصادی، سازمانها میدانند که حفظ مشتری ارزانتر از یافتن مشتری جدید است. آمارها نیز این مسأله را تایید مینماید. براساس قانون پارتو ۲۰% مشتریان ۸۰% سودآوری را ایجاد می کنند. در بازارهای […]
دانلود مقاله و پایان نامه : تاریخچه کیفیت :
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-03-19] [ 12:24:00 ق.ظ ]
|