دانلود پایان نامه ارشد: مسئله انتخاب کمانهای هاب با تخصیص و سطوح ظرفیت چندگانه |
1-3 الگوریتم ژنتیک… 6
1-3-3 ساختار الگوریتم ژنتیک… 13
1-4 مسئله تحقیق و ضرورت آن. 14
1-5 روش تحقیق.. 15
1-6 ساختار گزارش پایاننامه. 15
1-7 نتیجهگیری.. 16
فصل دوم – ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1مقدمه. 18
2-2 اهمیت حمل و نقل.. 18
2-3 جایگاه حمل و نقل و بررسی نقش آن در اقتصاد کشورها 19
2-4 آثار عمده اقتصادی حمل و نقل.. 20
2-4-1 ارزش افزوده بخش حمل و نقل.. 21
2-4-2 سرمایه ثابت ناخالص در بخش حمل و نقل.. 22
2-5 اشتغالزایی بخش حمل و نقل.. 23
2-5-1 زیر بخش جادهای.. 24
2-5-2 زیر بخش ریلی.. 25
2-5-3 زیربخش هوایی.. 25
2-5-4 زیربخشهای دریایی.. 25
2-6 اهمیت حمل و نقل در جهت توسعه تجارت جهانی.. 25
2-7 مدلسازی مسائل هاب… 27
2-8 مدلسازی مسائل آرکهاب… 28
2-9 نتیجهگیری.. 28
فصل سوم – روش تحقیق
3-1 مقدمه. 30
3-2 مدلهای مکانیابی هاب… 30
3-3 مدلهای مکانیابی آرکهاب… 32
3-4 مدلسازی.. 35
3-4-1 مدلهای هاب میانه. 35
3-4-2 مدلهای مکانیابی آرکهاب… 37
3-5 نتیجهگیری.. 40
فصل چهارم – مخاسبات و یافته های تحقیق
4-1 مقدمه: 42
4-2 مدل مکانیابی آرکهاب با تخصیص یگانه: 42
مفروضات: 42
4-3 مدل مکانیابی آرکهاب با تخصیص چندگانه. 47
4-4 روش حل پیشنهادی مسئله مکانیابی آرکهاب با تخصیص یگانه. 52
4-4-1 نمایش جواب… 52
4-4-2 ایجاد جمعیت اولیه: 53
4-4-3 استراتژی جریمه. 53
4-4-4 استراتژی انتخاب: 54
4-4-5 استراتژی نخبه. 54
4-4-6 تابع برازش… 54
4-4-7 عملگر تقاطع. 54
4-4-8 عملگر جهش… 55
4-4-9 تنظیم پارامترها با روش تاگوچی.. 55
4-5-7 عملگر تقاطع. 58
4-5-9 تنظیم پارامترها با روش تاگوچی.. 59
4-6 نتایج بدست آمده برای مسئله مکانیابی آرکهابو مشخصات کامپیوتر مورد استفاده 60
4-6 گزارش حل مسئله مکانیابی آرکهاب با تخصیص یگانه: 63
4-7 نتیجه گیری.. 68
فصل پنجم – نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 نتیجهگیری.. 70
5-2 تحقیقات آتی و پیشنهادات… 71
منابع و مأخذ. 72
فهرست جداول:
جدول شماره 1 اثر تغییر خدمات حمل و نقل بر شاخص هزینه زندگی………………………………………………………….. 21
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1398-07-14] [ 06:37:00 ب.ظ ]
|