پایان نامه با موضوع مدیریت اجرایی |
آرشیو پایان نامه مدیریت – افسانه های مربوط به فشار روانی امور اجرایی
۲-۱۰- افسانه های مربوط به فشار روانی امور اجرایی برای آن که کژ فهمی ها و استفاده نادرست از مفهوم فشار روانی در چند دهه ی اخیر را بفهمیم توجه تان را به افسانه های زیر جلب می کنیم: افسانه ی ۱) فشار روانی مضر است: در حالی که عامه جنبه ی منفی یا نا […]
مقاله اهداف مدیریت کیفیت فراگیر
اهداف مدیریت کیفیت فراگیر مدیریت کیفیت فراگیر، در پی اهداف و چشماندازهای بسیاری است که تمامی آنها در این بحث نمیگنجد لیکن در ذیل به چند نمونه از این اهداف که به طور شاخص، در بسیاری از منابعی که به بحث پیرامون این مفهوم پرداختهاند به چشم میخورد اشاره میگردد: ۱) جلب رضایت کامل […]
مقاله : نظریه پردازان مدیریت کیفیت فراگیر
نظریه پردازان مدیریت کیفیت فراگیر مدیریت کیفیت فراگیر،مفهوم گسترده ترازآن داردکه صرفاآن رابه عنوان کنترل کیفیت محصول قلمدادمی کنیم.مدیریت کیفیت فراگیرهماهنگی تلاش هادرجهت بهبودرضایت مشتری،افزایش مشارکت کارمند،تقویت مشارکت های عرضه کنندگان وایجادجوسازمانی وبهبوددائمی کیفیت می باشد.مدیریت کیفیت فراگیرصرفایک تکنیک نیست بلکه فلسفه ای است استوارشده براین باورکه موفقیت دراز مدت بستگی تام به تعهدیکنواخت هم […]
دانلود مقاله و پایان نامه روانشناسی : درمان کارکردهای اجرایی
درمان کارکردهای اجرایی پژوهشگران مختلف از جمله بارکلی (۱۹۹۷، a2006، ۲۰۰۵)، راپورت و همکاران (۲۰۰۸، ۲۰۰۷، ۲۰۰۰) و کاستلانوس و تانوک (۲۰۰۲) بر این باورند که نارسایی کنشهای اجرایی از جمله نارسایی در حافظه کاری، بازدای پاسخ و نارسایی در توجه پایدار و پردازش زمان نقش بسیار مهمی در تبیین علت شناسی اختلال ADHD بازی […]
خرید پایان نامه روانشناسی : کارکردهای اجرایی و لب فرونتال
کارکردهای اجرایی و لب فرونتال لوبهای پیشانی نقش محوری در مدیریت کنشهای سطوح بالا و پردازشهای عصبی شناختی مغز که کارکردهای اجرایی نامیده میشود، ایفا میکند(چیر و فریدمن، ۲۰۰۱). به نظر میرسد این فرآیند به عنوان هسته اصلی تمامی کنشهای شناختی و فعالیت رفتارهای سطوح بالا عمل کند. توصیفهای کلی از نظام EFتحت عنوان
«مهارتهای […]
پایان نامه مدیریت درباره : بعد اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری
بخش سوم بُعد اجتماعی است که میتواند شامل تعاملات مجازی بین مشتریان و نیز بین مشتریان و شرکت باشد. تجربه احساسات مشتری بر روی مؤلفههای انسانی مدیریت ارتباط با مشتری که شامل رضایت، تعهد، رضایت از خرید و عوامل دیگر میباشد، موثر است. بُعد اجتماعی را میتوان از زوایای زیر بررسی نمود: الف) تعاملات […]
مقاله مدیریت : مفهوم مدیریت شهری
وقتی بحث از مدیریت شهر به میان میآید با مجموعهای از واژگان و عبارت و اصطلاحات مختلف روبرو میشویم که برخی از آنها دارای مفاهیم یکسانی هستند و برخی به جای یکدیگر به کار گرفته میشوند. همچنین در زبان فارسی بسیاری از این کلمات و اصطلاحات، لاتین، یک معادل فارسی دارند. نمونههایی از این واژگان […]
پایان نامه مدیریت با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری
۲-۴-۱- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM[1]) در طی ۵۰ سال گذشته تغییرات بسیار چشمگیری در بازارهای هدف، تنوع خواسته های مشتریان و پیشرفت در رویکردهای بازاریابی اتفاق افتاده است. شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با CRM را در سه دوره خلاصه نمود: بازاریابی انبوه (ارتباط یک با چند نفر): در ابتدا بازاریابی […]
دانلود پایان نامه مدیریت : عوامل مؤثر در شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ضرورت استراتژیک برای تمامی سازمانها میباشد. چرا که اجرای مؤثر آن می تواند سبب افزایش رضایت مشتری، وفاداری و جذب آنها و در نتیجه فروش بیشتر و تکرار خرید گردد (پاپاسولومو[۱]، ۲۰۰۲). بعضی از سازمانها در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری مشکل دارند چرا که نگرش آنها […]
دانلود پایان نامه مدیریت در مورد مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
تمامی مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری را میتوان به چند مرحله زیر تقسیم کرد که عبارتند از: طراحی و ایجاد راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری، طراحی مجدد فعالیتها با در نظر گرفتن
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-03-19] [ 01:41:00 ق.ظ ]
|