پایان نامه در مورد شاخص های EFQM |
پایان نامه ارشد حقوق: مدل های ارزیابی عملکرد
۱-۲-۲-مدل جایزه ی دمینگ در سال ۱۹۵۰ میلادی ادوارد دمینگ[۱] از آماردانان برجسته آمریکا توسط انجمن دانشمندان و مهندسین ژاپن به ژاپن دعوت شد. طی سمینارهای مختلف دکتر دمینگ کاربرد روش های آماری در کنترل کیفیت را که خود آنها را در صنایع نظامی آمریکا بکار گرفته بود آموزش داد.تاثیر فعالیت های دمینگ در کیفیت […]
خرید اینترنتی فایل پایان نامه مدیریت : مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی[۱]:
مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی[۱]: تغییرات سریع در آستانه قرن بیست و یکم که در نهایت، نقش دولت ها را از تصدیگری به نقشهای هدایتی و ارشادی تبدیل نمود، سبب شد تا اینکه سازمانها با نگاهی کاملاً متفاوت از قبل به محیط داخلی و خارجی خود نگریسته و با توجه به فرهنگ رقابتپذیری و وضع قوانینی […]
دانلود پایان نامه مدیریت در مورد دلایل انتخاب مدل کارت امتیازی کانجی توسط محقق
در قسمت قبل به معرفی ۵ مدل از مدل های ارزیابی عملکرد که صرفا مبتنی بر شاخص های مالی نیستند پرداخته شد. این مدل ها عبارتند از: مدل جایزه ی دمینگ، مدل مالکوم بالدریج، مدل تعالی سازمان، مدل کارت امتیازی متوازن و مدل کارت امتیازی کانجی.محور توجه هریک از مدل ها با توجه به انتظاری […]
فروش اینترنتی فایل پایان نامه
مدل فورنل شاخص رضایت مندی کشور سوئد در سال ۱۹۸۹ توسط پروفسور فورنل، براساس یک مدل ساخت یافته و با بهره گرفتن از نظرسنجی مشتریان طراحی شده بود، بررسی فعالیت های تحقیقاتی در کشور سوئد موجب شد تا مدل فورنل به عنوان بهترین روش جهت ارائه یک شاخص استاندارد در سطح ملی شناخته شود(عبدلی و […]
پایان نامه : سنجش کیفیت خدمات
سنجش کیفیت خدمات برای شناخت اینکه چه عواملی در موفقیت سازمانها و موسسات تجاری موثرند، معمولا” بایستی ایجاد ارزش ها به شکلی باشند که توسط مشتری درک شوند و سپس مقدار آن به روش های گوناگون اندازه گیری شده و بهبود یابند(شریف زاده، ۱۳۷۹). با توجه به استفاده موثر کنترل کیفیت آماری و کنترل فرایند […]
پایان نامه مدیریت درباره
ویژگیهای نظام ارزیابی عملکرد سازمانی کارآمد تعدادی از ویژگیهای مهم نظام ارزیابی عملکرد کارامد عبارتند از: روشن و مشخص بودن معیارها و شاخصهای ارزیابی (Specific) قابلیت سنجش و اندازه گیری شاخصهای ارزیابی (Measurability) قابل حصول بودن اهداف و انتظارات در موعد یا مواقع مقرر (Attainable) معطوف به نتیجه و فرایند بودن نظام ارزیابی (Result-process Oriented) […]
تاریخچه ارزیابی عملکرد
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-03-19] [ 01:41:00 ق.ظ ]
|